skidoooor

hade en sjukt kul dag igår, sheeet va roligt de va o åka skidor ! trodde jags kulle hata de men de va verkligen kuuuul !
hah tyckte lite synd om meli när vi åkte hem.. haha jag va verkligen jobbig, sorry bby :*
men iaf när jag kom hem drog jag o träffa edward o oscar. haha va fortfarande as pigg haha. men iaf sen drog jag o oscar hit hem o käka o sov.
idag ska jag snart gå till ica me åsa o hyra en film o kanske köpa nåt gott typ o sen blire fredagsmys för fulla gubbar höhö. ska ändå va skönt o va hemma, är ganska trööött.
imorn blire iaf tjejmiddag o paaartyyy hos olivia, hah as taggad!  ne men de ska bli as kul. vet doooock inte va jag ska ha på mej men de löser sej :)
men jaja, vi hörs ska duscha mej själv lite nu asso.
de kmr komma massa bilder från romme sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0