nemen

sitter o käkar lite frukost, ni vet te o typ film me kiwi för ovanlighetensskull..
iaaaf meli skrev nyss att hon försovit sej o eftersom jag är en så himla bra vän chillar jag hemma lite längre o tra 37 tågte me henne ist.
sååå dagens planern, lite skuuula först, sen ska jag följa me olivia o ta hål i öronen sen skulle hon kolla i lute affärer o såå. sen ska jag träna när jag kmr hem, får se om jonna eller åsa eller någon joinar mej.
sen ikväll kmr oscar förbi.
men jaja, de va min sjukt itressanta dag, juuuste jag ska käka raggmunk oxå. haha... hoppas de är godare än de låter.
haha asso jag ser så brutalt as efterbliven ut på denna bild, facinerande !
puss

Kommentarer
Postat av: Olivia

gott med filM ? :) <3

2011-03-30 @ 06:55:26
URL: http://ohlivias.blogg.se/
Postat av: Melanie

Du är världens bästa väään!<3

2011-03-30 @ 18:03:01
URL: http://meels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0