melanie

tack melanie !
det är stört hur en person kan betyda så mkt för en, du är helt underbar rakt igenom ! Du har alltid funnits där för mej, som igår när allt fucka up sej , du va den dom fanns där. Jag är såååå tacksam.
Jag vet faktiskt inte om jag pallat skolan utan dej, du stöttar mej alltid när det är nåt som går dåligt o liksom du är den ända som tror på mej. jag är inte en sån som har lätt att snacka om mina problem eller vad jag tycker är jobbigt för jag har alltid tänkt att folk inte vill lyssna, men du är äkta. Jag vet liskom att du lyssnar, jag hoppas du vet att jag skulle göra samma sak för dej.
haha jag vet inte ens vad jag ska skriva men hoppas du fattar hur sjukt vacker, underbar, perfekt, älskad du är. Jag älskar dej så mkt!








Kommentarer
Postat av: Melanie

Nej vad fin du är!!!!!!

Jag är så glad över att kunna hjälpa dig.

Du förtjänar det bästa.

Fuck alla bara.

Och skolan, jag vet att du fixart<3

Och samma till dig, jag skulle aldrig klara av skolan utan dig vid min sida.

Är as glad över att ha dig i min klass!

Älskar dig mest gumman.

Och tveka aldrig aldrig att höra av dig!<33333

2011-03-06 @ 12:25:54
URL: http://meels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0