klantfia :')

sitter o väntar på pappa, becka har klantat till de som vanligt så behöver lite hjälp från pappsen. seriöst, jag måste va bäst på att liksom aa vara klantig, korkad o allmänt dum (y)
har ett skit äckligt as blått blåmärke på höften o ett litet fint sår i mitten på höften oxå, sheeeet va ont de gööör. kan inte sova på dne sidan el nåt. Fick de när jag trilla i liften o skulle få hjälp upp, fick hans fucking stav raaaakt igenom kläder o hela skiten, haha då gjorde de inte så ont men nuuu asso. duktig cheeeey !
men jaja, snart kmr väl pappsen o sen blire iiiica.
bara ett bevis på att jag är klumpigast i värden.
jag menar vem släper liften i uppförsbacke ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0