helluuu

kom nyss hem
chillade som sagt lite me jonna, vi typ aa ne gjorde inge, gick runt lite. sen drog vi hem till pappa. jag o pappsen satt o snacka om min ekonomi huuuur länge som helst, han är sån haha.
iaf, slutade iaf me att han gav mej 600 kr, TACK PAPPSEN ! ne men kan va bra tills imorn då jag ska till sthlm, shoooopping times ! ne men ska försöka hitta en jacka o lite sådant.
försöker få tag på oscar oxå men nej nej, haha vart skit lack för att han inte svara på mitt mess så ringer jag o hör att hans lur är helt av så antar att han lyckats pajja den som vanligt, haha han är bra me mobiler ;)
men jaja, de löser sej väl. boooorde egentligen plugga men jag orkar verkligen inte. o stäääda skulle va bra oxå !
hah men de great (y)
men jaja vi hörs sen

Kommentarer
Postat av: Tomasmaria

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-08-27 @ 15:49:49
URL: http://tomasmaria.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0