hej hihihi

nu är den borta, asso helt. o jag måste säga att sheeet va skönt. asso jag stod i duschen i tuuusen år o bah tog på mej själv(asso på håret då) haha fett skönt o kunna dra fingrarna igenom håret o inte fastna i massa pluppar xd meeeen jag känner mej as ful så haha aa vi får se hur länge de här går. men ska iaf försöka ha kort hår så länge jag orkar innan jag blir självmordsbenägen :) bra va ?
iaf ska sova nu, ska bli skönt så där. hoppas på o dröma nå möjsiga drömmar ni vet.
juuuuste asso abo måste bara säga.
jag o meli va me på gympan ni vet o abo vi kriga, asso vi spela vollyboll(jag har många gånger funderat på o döda han som kom på sporten) men iaf... vi krigade. de gör inget att min lärare skrattade åt mej för att jag är så kass... nejnej de känns bra
juste hade lite olika skor på mej idag, de va skönt.
iaf taggad på skola imorn :)
puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0