din kramis, din kanin.

haha ne , rubriken är inte random.
känns som att jag håller på o bli redigt förkyld, hah de skulle ju sitta fint, nee.
har skit ont i halsen o de kliar aaaaas mkt, inge slem liksom utan bara as torrt sen nu börjar snoret rina oxå :D bra då vet ni !
laga just lite mat sådär, stinas kyckling ! haha, laga o laga. morsan stopa in den i ugnen o jag tog ut den när klockan ringde. men deee gjorde jag bra  !
oscar har ju då fortfarande inte kommit.. riktigt seg kille den där. börjar faktikst bli trött, sova skulle va skönt asso.
hahahahaha doooog
hitta denna sötis bild. tror bilden är nästan tre år gamal, saknart !
oscar, jag, jonna o danis. haha... ååh kul hade vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0