bajs

jaa blogg.se va ju heeelt cepe förut men liksom nu kör vi! 
lyckades spilla te över heeeela min mac book igår, jag vill bara skjuta mej själv. På riktigt klaaaaaaaaaaaaaaantarsle !!!!!!!!!!
jag o oooorre har iaf ståt o fönat den i ett dygn nu men den funkar liksom ändå inte, bajskorv.
ahha livet känns seriöst värdelöst utan min käre älsklings data...
Jonna kom hit för ett tag sen, vi hara bara suttit o pratat o grejer. love u !
sen ikväll skulle vi egentligen haft värsdta film mys här hemma men syrran kom hem idag på permision så de kändes bara olämpligt så de får väl bli nån annan gång.
så ska bara mysa me jonna tills hon åker hem sen ska jag bara at de lungt o soooova jätte tidigt, fett skönt.
ska ändå upp skit tidigt imorn för o åka hem till vicky men melsan så lika bra kanske.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0