spanska är kul men jag föredrar att äta

Nu har jag just pluggat spanska o borstat ur heeela mitt hår, hah de kan ta tid ska ni veta (a) jag kan seriöst gömma saker i mitt hår, hah soft !
Iaaaf, försöker lära mej allt de här med ar verb och grejer, ganska knepigt. Men aa de går framåt. Ni vet de med hablo halas hablamos lalalla. asso de finns bara eeeett problem, jag har pms och är skiiit hungrig ! Såå liksom när jag ska sitta och liksom " okej hablo är de o de" så är det ända som snurrar runt i mitt huve maaaat ! Vilken tjockiiis :D men kan ju ifs gå o käka kom jag på nuuu..
Sittre iaf i träningskläder o luktar sveeeett haha frääsch brud :D Sååå vi körde lite boken över ansiktet så att säga.
hoppas ni får en kanoners kväll nu då ! :*
//Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0