Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

1. Jag heter Rebecka :D
2. Jag ses nog som en väldigt glad människa, de är jag oxå men jag blir verkligen "vinter deprimerad"
3. Jag bor i Nynäshamn, en liten håla med massa skitnsnack, alla känner alla, alla knullar alla osv. Meeen de är en fin stad oxå hah !
4. Jag är sjukt rädd för allt som har med djävulen, döden, demoner osv att göra.
5. Jag tkr inte om skräckisar, slutar nästan alltid med att jag sitter under en filt och sjunger (a)
6. Jag är jätte kär i kärleken, hah är hopplös när det gäller sånt iaf när det gäller andra ! äälskar riktigt smöriga kärleks filmer.
7. Vi har alltid haft massa krångel i familjen med alkoholm skiljsmässa, behandlingshem, deprision. Men jag har klarat det bra, är egentligen ganska stark tror jag.
8. När jag va liten va jag jätte blyg, hade jätte dåligt självförtroende osv. Det börjar fixa till sej nu, jag börjar iaf tro på mej själv lite mer.
9. Jag hatar att vara ensam ! Jag skulle lätt kunna flytta ihop med någon bara för att ha sällskap hela tiden.
10. Jag har alltid haft djur runt omkring mej och vart djur intresserad.
Love//Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0