söndag

Gårkvällen va helt mysig, vi kolla film o grejer. Kom hem ganska tidigt vid typ halv 12 tror jag, sen skulle jag ut igen på fest tänkte jag men orkade verkligen nt pga den där fuuucking huvudvärken. asso den dödar mej, trodde spikat jag skulle spy igår asso.
Så jag pratade med Poppe o Jonna i tele ist o sen somna jag väl där nångång, mysigt ändå (y)
Idag har jag legat i sänge hela dagen, har fortfarande jätte ont i huvet, orkar inte. Ska iaf ner till sjukhuset och kolla de i veckan, har säkert en hjärntumör eller nååt.. haha ne men asso aa.
Iaf, får se om en kompis kmr förbi ikväll annars ska jag bara ligga här o dö lite till :*
skola imorn, inte alls taggad, känns bara jobbigt och onödigt. De är så sjukt mkt som måste göras nu o liksom jag är såå dålig. Lägger bara saker på hög o nu är det så mkt så jag pallar nt göra något av de, såå jag frå skylla mej själv.
gammal bild på mej och ponni. Måste säga att jag diggar min näsa lite på bilden...Snacka tuuurknäsa.
Men iaf saknar henne lite känner jag.
men jaja, puuuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0