saknar sommarn så jag dör !

Skola, va bara seeegt o tråkigt. hände lite grejer oxå, äcklig mat vare dessutom. Såg evrkligen ut som bajs, asso på riktigt. plus att de smaka kanell.. eller aa d eva kanell i skiten.
efter skolan åkte jag o meli biiiil hem, lyx ! <3
iaf när jag kom hem va jag så trött så gick o la mej typ, har pluggat lite oxå. Guuuud va duktigt!
iaf, funderar seriöst på o sova nu. Känner mje bara trött o liksom trööött.
Imorn är en kortis dag, skönt!  sen ska jag träna, va ett tag sen nu.
men jaja, puss
ååh va jag saknar sommarn, här är en bild från när vi var på saras ö. alla va samlade, vi bada, söp, basta, chilla, grilla, åkte båt... de var även där jag o oscar vart tsm. På fyllan.. haha knas. Men iaf, det var en underbar helg !
saknar den tiden sååå mkt

Puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0