myspys

På riktigt, högra sidan av min hals är alldeles jätte hård och har massa äckliga knölar.. jag dör. Asso när jag sväljer eller pratar så göre såååå ont. d gör liksom ont upp till örat. skit jobbigt !
Känner liksom att jag mååååste till skolan imorn, vi ska nämligen ha en uppsatsskrivning imorn på flera timmar.. ne men aa känner att de liksom går bra nu (y) Inte känner jag mej trött heller, sååå ska väl chilla framför datan ett tag o sen sova o se om jag mår bättre imorn.
juuuste såg ps i love you idag. asso heeerre va jag grina, typ värdens finaste sorligaste hemskaste film! Asso rekomenderas verkligen, fast hehe tror nog jag va senast i hela värden på o se den (y)
Looove//Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0