min daaag

hade kanoners jätte kul igår :')
vi laga tacos, sjöng maaassa singstar o kolla på två skräckisar.. eller haha ärligt så kolla jag väl nästan ingenting. nee asso kaaan inte kolla på såna där äckliga dimon filmer, får paaanic. har inga bilder än från gråkvällen men ta te lungt! de kmr antagligen.
iaf sussa där o nuuuu ska ni få höra hur sjukt gryyyma jag o jonna är ! lyssna(kolla) nu, vi gick o la oss vid runt 5 där typ ? iaaaf nu kommer de, vi stälde klockan på 11 för att gå o gyyyma. asso hur coola tjejer ? jag vene, helt sjukt bra.
iaf efter träningen åkte jag me mammsen till handen, va bara där jätte liten, köpte inge, haha bra.
sen nu ikväll skulle jag först träffa oscis sen skulle jag till skogen o va me ponniii o sen skulle jag dra på fest me skåne. men nehej ni, nu kom latmaksen hit!  jag ska bara va hemma o kolla på melodifestivalen. hha fett skönt egentligen. har laddat upp me lite rooostat majs o onepicisen är såklart på!
jaja, hörs sen ni ! :*

Kommentarer
Postat av: Melanie

PANIIIIIIC!

Älskar dig<3

2011-03-01 @ 00:29:39
URL: http://meels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0