jag orkar inte

seriöst, hon har vart sjuk hela sitt fucking liv, åkt in o ut från behandlingshem, hon har gått till alla äckliga psykologer som gjort henne helt dum i huvet, hon har skärt sönder sina armar, hon har vart i en annan värld, hon har gått på så mkt mediciner, hon har gått igenom såååå mkt skit!
tillslut efter 2 år på allmalandet vart hon bra ett tag sen nu, vad är det som händer ? jag orkar inte... hon ligger inne igen, inga mediciner hjälper, hon hör röster mer än någonsin och är så sjukt fucking as sjuk så läkarna inte vet vad dom ska göra. Dom kan inte sätta in mer mediciner, alla medicer dom testat har bara gjort det värre. Jag orkar inte, du måste blir friiiisk !
Min syster ska vara här hemma hos mej, vi ska ha "våra" tisdagar, jag skanar dej så mkt... du är för fin, du ska inte ligga inne på nåt äckligt behandlingshem. Här är dit hem. Jag hatar dom där äckliga rösterna, varför kan dom inte bara försvinna.. på riktigt hela grejen skrämmer mej så sjukt mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0