hela värden är så underbar om man är korkad tom och glad !

GAAALET
jag är på så bra humör :D asso viiiisst de knasar sej hela tiden men jag pallar nt sitta o deppa över massa skit nu ! Livet är för kort över sånt. desutom glömmer jag alla bra grejer me livet  när jag håller på o tramsar. JAG HAR VÄRDENS BÄSTA VÄNNER OCH VÄRDENS BÄSTA MAMMA. thats it, ni är underbara !
jag är fett fattig, ganska ful, mina betyg suger, mitt kärleksliv är bara krååångligt, min familj är lite kaooos men helt underbar ändå. men liksom fuuuuck it, tänker man efter så är det mer bra än dåliga grejer. nu ska jag bli mitt gamla jag igen, jag ska va helt stört posetiv från och med nu ! för asso egentligen äre så jag är, jag är glad hela tiden, jag tänker posetivt, jag lever för daaagen. Tappade de lite nu på slutet men nu kör vi tillbaka på det igen woooho !
vad gör vi ? NU KÖR VI  !
livet är en fest
ibland är man på topp
ibland spyr man
HAHHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0