Good night! :*

Klump i magen... vene va jag ska göra, hur jag ska göra.
Att såra någon är verkligen det värsta som finns.
Känner att något riktigt braaa måste hända nu, nåt som får en att gå runt och bara le hela dagarna. det skulle sitta finfint just nu !
Jonna drog iaf nyss så här sittre jag själv med Findus o en kopp te o myyyser.
Snart kommer mamma hem så ska prata lite me henne o sen sova tidigt, skönt.
Fick veta att jag har sovmorgon imorn oxå, huuur skönt ? vart skit glad.
att gå upp kvart över 5 brukar inte va så jätte skönt ;)
Sååå imorn börjar jag vid typ 10 o slutar runt 2 , as skönt ! sen blir det nog en tur till gymet och sen ska jag träffa en kåååmpis, kuult.
haha asso mina inlägg är så sjukt tråkiga men har nästan inga läsare o liksom vaaad ska man skriva.
Har väl mest bloggen för min egen skull, mysigt liksom.
Jaja, puss godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0