fuck sos

ne inte min dag
fick just veta att åsa ska flytta hem igen, mest för att såna där sos äckel människor är helt störda. Vi ska ha någon stöd människa här hemma, stöd människa ? ska de gå runt nån nisse här hemma ? de känns ju bara obekvämt och jobbigt.
Sen blir jag så arg, folk som har problem får inte hjälp! Jag fattar inte vad som ska krävas för att dom ska ta tag i problemen. "oj nu mår hon dåligt igen, skicka hit henne igen så får hon maaassa mediciner o sen kan hon komma hem igen" Det är stööööört, man kan inte göra så ! att proppa i en ung människa massa mediciner hjälper inte nånstans ! Visst det kan va ens tör hjälp men det funkar inte långsiktigt. asso åååh jag är såååå arg.
Jag vet ju precis hur de kmr bli, hon flyttar hem igen, är bra en vecka, sen börjar hon skära sej, åker in igen, får mer mediciner ooooch så börjar det om igen. neeeee åååh fuck alla äckliga sos, bup, carema o allt va dom heter !

Kommentarer
Postat av: evelina

det gör ont när jag läser det här.. du är för fin för att behöva gå igenom sånt där skit.. förstår måste vara skit jobbigt!.. kan bara tänka min lillesyster liksom... men det är bara att ringa mig om det är något älskling! <3

2011-02-22 @ 23:53:47
URL: http://lilleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0