Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.

Har tre väldigt nära tjejkompisar
Först har vi Jonna som jag umgås med absolut mest, eller aa nästan hela tiden. Vi har vart så här super tajta flera år nu men känt varandra sen slutet av dagis tror jag. Iaf vi gör allt tillsammans, hon är som en syster, det finns inget jag inte skulle kunna berätta för henne.
Sen har jag Melanie som jag gått i samma klass nästan hela grundskolan och nu går vi i samma klass på gymnasiet oxå. Hon är speciell liksom, vi umgås inte jätte mycket på fritiden konstigt nog. men hon är en kompis som jag absolut litar på till 100%. Kan alltid prata med henne och hon stöttar mej och kmr med bra råd osv. Sen har vi alltid sjuuukt kul tsm, haha på bara en termin har vi fått såååå mkt internskämt som vi garvar söönder åt, haha egentligen är dom inte ens kul haha xd Som tex "tack ska du ha" man bah wtf ? ;s haha ne men kärlek till henne.
Sen har jag Carro som jag känt sen jag va liten bebis, vi bodde grannar hur länge som helst och har gjort det mesta tillsammans. Henne kan jag alltid vara mej själv med. Vi har haft perioder då vi inte setts alls och bråkat osv men vi harf alltid hittat tillbaka till varandra. Hon ställer oxå alltid upp, hela hennes familj har alltid ställt upp för mej när det krisat till sej.
Det är väl dom som står absolut närmast mej, sen har jag jätte många fina kompisar i klassen och sen grabbarna oxå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0