Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Hmm... jag faller för fel killar, jag klarar inte såna killar som är för snälla, säger gulliga saker, smörar hela tiden osv. Man kan väl säga att jag gillar badboys, inget som är bra direkt.
Något lagom skulle va bra, lite wb gaaangsta liksom haha. Lyckades bli riktigt as kär i en riktig idiuuut, han va elak mot mej, han misshandlade folk, pratade hela tiden om allt "farligt" han gjort. Nu i efterhand låter de så sjukt att jag tyckte om hnm så mkt, liksom vad ser man i någon som tycker att misshandla folk är det roligaste som finns? så stört.
men, haha nästa kille jag ska bli kär i ska va en riktig teddyyyybjörn har jag bestämt mej, haha lycka till ;)

Kommentarer
Postat av: Melanie

Hahahah wbgangsta. Ne sånna har man väl ändå fått nog av, elleeeeer?;)

puss finaste!<333

2011-02-05 @ 12:00:21
URL: http://meels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0