söndag

ligger nu i sängen, pratar lite me tim o bara chillar liksom, smart kille de där, ändå vinner jag alltid våra diskutioner höhö (y)
tänkte snart gå upp o fixa mer te o sååå, är skiiit trött så de ska bli kanon skönt o sova !
har ett skit viktigt spanska prov på tisdag, måååste verkligen plugga på de men orkar nt. asso jag tror jag har ganska bra koll på verben o shiten ändå såå de är ju bra.
i veckan händer de väl inte nå speciellt, eller helgen är redan färdig planerad så de känns ju mysigt. på fredag blire tjejkväll hos carro för hon fyller år, mysmys. sen på lördag drar jag till patrik med oscar, edward o alla dom så blire partypartyy. ne men nu vet ni de, toppen
JUUUSTE NU KMR DE BÄSTA !
imorn kmr min moooooormor hit o stannar hela veckan tror jag ! haha jag är verkligen överlycklig. saknar henne sååååå mkt! hon bor ju ca 8 timmar här i från så vi ses ju inte ofta alls, så de ska bli hur kul som helst o träffa henne igen <3 aaaall kärlek i värden till na !
nästan ett år sen... tror de va i maj förra året. bruna ben... eheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0