skola snart

klocka är 8, ska ta tåget om ca en halvtimme men är tyyyp klar. haha fick panik när jag vakan för de kändes ju dårå som måndag o då hade jag sååå försovit mej, inte braaa. ska försöka att inte skolka en endaste sekund denna vecka tänkte jag (y)
efter skolan ska jag kanske träna o sen måste jag passa jonathan i tre huuundra år, ne men as länge. fast han ska bara sova o sånt så de är nog lungt ändå.
länktar ändå lite till skolan eller inte länktar kanske men de ska bli kul o träffa meli igen på tåget o sen alla andra brudar o skolan.
men aa nu ska jag borsta mina små tääänder !
gaaammal bild. asso haha snacka om att jag har grov bildbrist, uhuhu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0