pizzapizza paaaj !

sitter o lyssnar lite på briiittan ! haha hennes nya album är ju verkligen gryyym, äälskar I wanna go o Till teh world ends, har nääästan spelat sönder dom nu asso.
nu ska jag gå ner o köpa piiiiiiiiiiiza åt mej and my familyyy ! ahaha, de där lät fett kul o säga.
imorn blire skola igen, o utväcklingssamtal... jag haaatar dom där samtalen ! vene hur många ggr som har grinat söönder när jag kommit hem. Tkr de är skit jobbigt när mass vuxna sitter o glor på mej o bah "aa lille rebecka nu ska vi se hur de går för dej, neee du suger!" haha ne men typ...
haha så söt tjej... asso fråga mej inte. de bara blir så när jag har lite tråkigt :)

Kommentarer
Postat av: Melanie

Asså söööööt du är!<333

Skivan äger söönder:D<3

2011-04-06 @ 21:00:33
URL: http://meels.blogg.se/
Postat av: Melanie

Asså söööööt du är!<333

Skivan äger söönder:D<3

2011-04-06 @ 21:00:44
URL: http://meels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0