ne men uppdaterarN

tillskillnad från olivia... blir less på detta.


HAHA jag hade typ bara tryckt på nån grej så allt me bilder o de försvann, dålig jag är men nu fattar jag hur man gör haha... dålig tjej

haha juste måste berätta en skojig grej för o förgylla era kvällar lite
iaaaf, jag o syrran satt i köket o snacka lite så ville jag testa hennes glasögon
R: men gud, dom är ju skit smutsiga är det inte jobbigt när allt är så suddigt?
hahaha... så fult. tänkte verkligen inte på att man har dom för att man har cepe syn, haha..
iaf nu ska jag äta feeett god mat, va nyss o hyrde en liten film haha tog bara nån för o va snabb så ser jag nu att den typ bara handlar om knark, höhö kult. ne men asso allt känns as bra nu !
det är såna här dagar som man verkligen kmr på hur fiiiiina vänner man har ! helt stört, love uuuu everybooodyy!

haha ganska efterbliven bild me tkr om den ändå. den är såå vi!

Kommentarer
Postat av: JonaZ

hej ni är bäst

2011-04-09 @ 01:37:32
URL: http://mtv3g.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0