någon som vill byta huvud med mej ?

jag orkar inte med allt drama, ibland känns det verkligen som att allt skit ska hända mej hela tiden. de roligatse är att det alltid är mitt fel, jag gör alltid vad som känns bäst för studen, jag tänker aldrig efter före ! Jag borde börja lyssna mer på mitt huvud än mitt hjärta. Att lära sig av sina misstag är inget som gäller mej, jag kan göra samma fel gång på gång på gång. det är inte så tat jag inte vet rätt och fel, nej tvärtom jag sitter och verkligen tänker hur fel det är, men ändå fortsätter jag. SÅ DUM TJEJ.
becka har fuckat up allt igen, hoppas de känns bra ? nee faktiskt inte.
ne jag är fett trött på mej själv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0