en liten kärleksförklaring

Tack för alla dom gångerna som du bara har lyssnat på när jag gaggat på om mina problem, alla gånger som du fått mej på så sjukt bra humör genom att bara vara dej själv, alla gånger som du visat att du ställer upp för mej till 100%, tack för allt! du betyder så mycket för mej, jag är så glad att jag har dej vid min sida varje dag. satt nyss och läste igenom lite sms jag fick av dej innan jag skulle flytta till uppsala ( haha jaa, tönten sparar alla fina sms hihi) och liksom.. jag är sååå glad att jag inte bor kvar i den där fittstaden, då hade vi kanske inte haft någon kontakt alls idag ? ne jag vene.
de är iaf så sjukt mycket jag skulle vilja säga men vene riktigt hur. jag vill bara att du ska förstå hur otrolig du är ! Hur sjukt bra du är, jag beundrar dej. Äkta rakt igenom

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej vad söt du är som sparat!!!

Nästan så du måste visa ju!

Sötnos blev skitglad när jag läste!

Du är fin!<3

Tack,tack,taaack för allt.

Du är så sjukt jäkla guldvärd.

Vet inte hur jag skulle klara mig utan dig<333

2011-04-12 @ 23:32:33
URL: http://meels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0