cha chaaa

kom just hem, sitter o käkar lite melis innan jag ska ner till gymet.
haha shet va jag älskar mina o melis konversationer på tågen hem, haha ibland sitter vi o döööör för att vi är så trötta, ibland dödar vi alla på hela tåget o garvar heeela tiden, hööögt o mkt, o ibland som idag sitter vi med liiivets diskutioner o har fett seriösa vuxen prat, haha tungt!
haha kom fram en gubbe till oss idag på tåget oxå för jag hade lämnat ett litet märke på stolen från mina skor
Gubbe: tkr du att det där är fint ?
Jag: aaa
Så kolla han på mej jätte argt o jag trodde han skulle slå mej med ett järnrör som han bar på sååå jag ångra mej
Jag: eller neeeej
Gubbe: jävla grisar !
haha han va skit läskig!
men iaf, nu ska jag ut o cykla till gymet för första gången i år, jag äääälskar o cykla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0