cha bloggen ;s

är skit trött, booorde verkligen plugga spanska men jag pallar nt.
fick just en komentar som gjorde mej så glad, när när det väl är något så ser man liksom vilka som orkar och faktiskt bryr sej. Nej men verkligen, tack ! de gjorde min kväll <3
Mormor har kommit nu oxå, asso ni fattar inte hur gad jag är ! haha hon va min "extra mamma" i flera år, bodde med bara henne en period så nu när vi bor så lång ifrån varandar saknar jag henne hela tiden. hon är som en trygghet för mej. nej men min mormor är bäst i hela värden !
seeeen ska vi ta en dålig nyhet oxå, fick reda på att carro ska flytta till karlstad. asso wtf, vad är de för stad ? vi har bott grannar nästan heeela livet o vart så sjuuuky tajta ! jaa, hennes familj har vart min familj liskom.
det känns skit konstigt... jobbigt liksom. är så van vid att kunna ringa henne o bah möt mej om 5 o så bah fine  ! men yee, nu kmr ju inte de gå så bra. sen är jag så sur på mej själv för att jag inte tagigt mej tid att träffa henne lika ofta de senaste halvåret. men nu ska jag verkligen ta vara på tiden tills hon flyttar... ne älskar den bruden, hon känner mej rakt igenom.
men nu ska jag kiiissa, sen sova :*
seeeeeeeeexiiiiii
höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0